ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

از آرتور تا زاکنور ( شب اول قبر )

بله ما دوباره اومدیم !‌ شاید بعضی ها خوششون نیاد !‌ اما اومدم ! خب بریم یه توضیح از اسم وبلاگ بدم که گیج نشین بی سواد ها


خب سرویس و از بلاگ اسکای گرفتم ! اسم وبلاگ هم نیدل هست  . نیدل که میدونین چیه هست که ؟


یه دامین به اسم زد کانکشن ست کردم رو وبلاگ که هنوز از سرور مودیفای نشده


اسم ساب دامین هم داستان ما هست که یه تقلیدی از آهنگ زد بازی بود . . .


حالا بگذریم بریم واسه معرفی شخصیت ها


نامبر وان :‌ زاکنور که به جواد آرتور یا حضرت جواد هم قلمداد میشه صاحب اصلی وب

نامبر تو : آیت الله زمانی که مارمولک وبلاگ من هست که یه کم سست عنصر هست

نامبر تی ری :‌ ادامه شخصیت که در هر پست ذکر می کنم


و اما قوانین من !‌


ککه خوری کلا ممنوع هست و با شخص خاطی برخورد جدی میشه !

کاری به نوامیس ندارم ولی پاش بیفته میبندم فحش خواهر و مادر

این یکی خیلی مهمه : کسی نصیحت من نمیکنه ها ! گفته باشم 


و در آخر هم باید بگم هر کاری بخوایم میکنیم و به کسی هم ربطی نداره !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد