ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

خونه تکونی !

سلام و ۱۰۰ سلام به هر کسی این پست مزخرف من رو می خونه !


برگشتم یه دست و روی به این وبلاگ لکنتی بکشم ببینم چه خبره اینجا !! جدیدا حوصله پست دادم هم ندارم و زندگی یکنواخت شده !!


همه به هم خیانت می کنن !‌ به دوستای هم دیگه به دوست دختر های هم دیگه !


خلاصه دنیای کثیفی شده !! هر کسی هر جور بخواد زندگی میکنه !! فراموش نشه !!‌


من هنوز هم زد بازی رو دوست دارم !! راستی به چند نفری هم درگیر شدم تو امتحان ها !‌ اس ام اس و تحدید و از این جانگولک بازی ها !!


کم کم داره وقتم آزاد میشه و همه هم میدونن کسی که رشته درسیش مثل منه مغزش چجوری کار میکنه


جواد میگه :‌ دیگه هیچی نمونده که از دست بدم هر چند یه کم ! صورتم مثل آدمای عادیه از من بترس‌ !!


میام سر وقتتون به وقتش !!‌ باید تاوان کارتون رو پس بدین


این داستان ماست نگو تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد