ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

زی زی گولو تا به تا

دوباره اومیدم !‌ به قول یه نفر که شبی باهش بحث کردم می گفت :  I Kill I Pay


میکشم پولش و میدم ! به تو چه بچه ک و ن که من فحش سند تو آل کردم ؟ عصبیم نکنین لطفا که اگر خر شدم ایل و طایفت و میبندم فحش ا ا ا


بگزریم یه فید بک بزنیم به اول صبح که گفتم بسم الله ترسیدم 


داستان از اونجا شروع شد که گوشیم گفت وینگ وینگ / وینگ وینگ نگاه کردم دیدم ساعت 10 :10 دقیقه هست ! ساعت 10:30 هم که سرویس میرفت ! رفتم سرشو سبک کردم و شوت گاز رفتم واسه سرویس و گرفتمش تو ایستگاه


سوار شدم . رسیدم به یونیورسیتی !!! اونجا یه یارو گفت بیا این ور کارت دارم که گفتم ناموسن دعوا شده . . . ( ترس دوم ) بعد گفت نیمدونم آهنگ کیو واسه من ریختی توی گوشیت منم گفتم نه بابا برو گم بمیر !


خلاصه کلاس تموم شد و رفتم ناهار هم یه دست مرغ خفه شده زدیم و رفتیم سر کلاس مغناطیس که شد شیمی آلی و الی آخر که چهار تا اسکل بچه مرغ میگفتن اینجا شیمی آلی تشکیل میشه و پرت شون کردیم از کلاس بیرون و کلاس تشکیل شد . . .


استاد میگفت کنش اندر کنش که ما آخر نفهمیدم چی کونش شد !! ولی بقیه مطالب رو خدا سر شاهده فهمیدم !


رفتم پایه تخته یه کنفرانس کوچولو هم دادم که همه دار و دافا فهمیدن بلدیم !!


بعد هم حاج آقا اومد شماره بگیره ( پیمان ) از استاد که ضایع شد !!


خلاصه رفتم واسه( و ص ا ی ا ) که  هر هر و کر کر شروع شد !


اولش که واسه رضا خان زی زی گولو درس داد ! خدا سر شاهده فقط باید پاچه بز رو میدیدین !!


بعد هم که تموم شد من تو چرت بودم که آنچنان( ص ل و ا ت ی ) ختم کردن که هم من هم شیطون جفتی ریدیم تو خودمون و بعد هم اومدم خونه و این پست و دادم !! وای که خیلی خسته شدم من میرم بعدا پست میدم بخندین !!


اینم از داستان ما . . . 



نظرات 1 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http:// Dos Nadaram Begam

سلام مشتی خوبی ؟
چیه چرا خبری از من نبود
من نقشم خیلی کم رنگ شده یا باید رنگش رو زیاد کنی یا میگم ما نیستیم تو هم بگی بدرک
نه داش فقط کافیه یه خورده اب روغنش رو زیاد کنی
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد