ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

زندگی به این قشنگی !

سلام به خود خوشکلم ! این بار هم باز با یه داستان تاره و دراز اومدم . 

یه چند مدتی نبودم ولی باز گفتم بیام یه پستی بدم که جای من هم اینجا خالی نباشه !


سلام خوبی ؟ بوات خوبه ؟

فعلا یه فیوبا به این بوای کاکام گرفتم !! که دنبال منه ! نمیدونم چی از جونم می خواد ! ای خدا ! کمک کن !

این چند مدته که گذشت یه سر با بچه های کلاس از نی ریز تا قطب شمال رفتیم و برگشتیم ! خدایی فقط بچه نی ریزی می تونه 35 درجه زیر صفر رو تحمل کنه ! 

بعد هم که از ترس سرما با آقای حاجی شیراز ماندگار شدیم !

امشب بعد از کلی وقت یه حال اساسی کردیم ! تو ماشین داشتم خالی میومدم که آی فلان و جی پی اس میگه برو به چپ و برو به راست که یه لحظه احساس سرما کردم ! گوشی رو هولد کردم و به پیمان گفتم : تو رو حضرت عباس یه کم گاز بده مردم سرما این بخاریش کار نمیکنه ؟ 


که هر دوتامون مثل بمب گفتیم بوم بوم ! بعد از هولد برداشتم اینو گفتم ! بله داش پیمان بزار رو اتومات تا خودش حرکت کنه ! خلاصه فیلمی داشتم بعد هم که اومدم خونه !! 


این بود خلاصه همه کاریی که کردیم


آره این داستان ماست نگو تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد