ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

اخطار و تذکر


باز رفتین رو اعصاب من پدر سگ ؟



آخه به تو چه که من وبلاگ می نویسیم ؟ طرف اومده میگه شما ادمین فلان سایت هستی چرا . . .؟



آخه به تو چه ؟ مگه دربون دروازه جهنمی ؟ دلم می خواد می تونم ! مینویسم چشمت در بیاد پشمات هم بریزه



نخون آقا اگه مشکل داری ! آخه چاغال زنگ میزنی من میگی ماری می خوام ؟ ماری منو گیج نمیکنه ؟ هنوز باید بری سیگارت و دود کنی و به پایی تو گلوت نزنه و بو دود نگیری تو رو چه به این گه خوریا ؟



هی برینین به اعصاب ما ! یه شیشه مک گری بابام زده سره سیخ داره میسوزه جاش ! بلند میشی میری پشت سر من رعش سک میگی بعد میگی من تند رفتم اشتباه شد ؟ کم واست ؟ زیادش میکنم . اگر کوتاه هم بود بگو بلندش میکنم !



به قول سیجل میگه هنوز خیلی مونده راه تا بخواییم که ما آدم بشیم . . .


این داستان ماست نگو تموم میشه . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد