ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

کی میخواد ما رو بیخیال شه ؟

عجب گرفتاری شدیم ما خدایی !!!؟


ببین تو رو خدا ؟ ببین خدایی ؟ الان 2 سال داره میگذره باز ول کن نیست !! ولی خوب فکر کنم دیگه پیدام نکنه !! به هر حال جابه جایی هم مزیت های خودش رو داره دیگه !

از اون موقع الان دقیقا 2 سال میگذره !! تازه میخوام یه نفس راحتی بکشم !! حالا دیگه دور دسته منه و هر سری میام اینجا و مینوسم چه کارا کردم !!

یکی نیست به این بگه بابا ولم کن ! چی از جون ما میخوایی ؟ هرجا میرم اسم کثافتش هست ! گرفتار شدیم به خدا !!!


اگر 1 روز از عمرم باقی باشه ! حال 2 نفرو تا حد مرگ میگیرم !! خودشون هم میدونن چه کسایی رو میگم حتما هم پست ها رو میخونن ! پس بترس از من ! منتظرم باش ! کی ؟ شب عروسیت چاغال


این داستان ماست نگو تموم میشه . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد