ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

گوشمالی !

ووو . امروز یه داستان خفن دارم واستون تعریف کنم

ا سلام یادم رفتـــــــــــــــــــــــ

از کجا شروع کنم نمیدونم اما بگم بدونین بد خوردن ! ناموسن بد خوردن . . . داستان از جایی شروع شد که گوشی ما زنگ زد . .


رینگ رینگ رینگ | رینگ رینگ رینگ بله خانم ؟ جواد از سر کوچه شیر هم بگیر بیا . چشم عزیزم

تو همین هین و بین یه 4 تا لات الکی چاغال : پسر چقدر با گوشی حرف میزنی ؟

بنده : به توچه مرتیکه ! مگه فضولی ؟

مرتیکه : به من گفتی فضول ؟ بچه ها بیایین ببنید چی میگه این یارو ؟

بنده : به کی گفتی یارو بچه قرطی ؟ انگاری دلت هوس کتک کاری کرده ؟ برو شر نشو !

مرتیکه : من شر نشم ؟ الانــه که . . .

شارپ !! اولین مشت رفت تو پک و پوز یارو !! خلاصه اینجا بود که بلای آسمونی نازل شد و بخت از سر این اقبال برگشته ها برگشته بود که من کلی وقت بود جر و دعوا نکرده بود . به قول پسر عموم جواد کین !! جاتون سبز که من رو اینا فن کشتی کچ میزدم !! البته ناگفته نمونه من برسولی نیستم و اونا هم 4 تا بودن ولی کتکه رو خوردن و الباقی هم به دیار باقی !!


ولی خب این بود جواب آدمی که واسه ما لات الکی میفرسته !! نوبت خودت هم میرسه بچه ک...ن !


و اینجاست که شاعر میگه :

این داستان ماست نگو تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد