ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

ϯ Needle . . .ϯ

نیدل . . . آری این دنیا من است دنیای پر از لذت پر از دود الکل

یاد گذشته

سلام و 100 سلام به دوستای گل خودم دوستانی که وبلاگ دست نویس من رو میخونن


امروز یه اتفاق جالب افتاد !! بر حسب اتفاق داشتم یه سری به خاطرات قدیمی میزدم که به یه مطلب خیلی جالب برخوردم به این مضمون : خدا کنه نیام این مطلب رو بخونم و به کار خودم بخندم


ولی کلی خندیدم وقتی خوندمش ! ولی خوب این روزا روزهای خوبی رو میگذرونم ! حس میکنم از قید و بند آزاد شدم و واسه خودم زندگی میکنم


عجب جرکیسی بودمااا وقتی یادم میاد خندم میگیره !!


راستی یه اتفاق جالب هم واسم پیش اومد !! دختر همسایه روی فیس بوک پیدا کردم ! خیلی جالب بود واسم


وخلاصه امروز فکر کنم 11 تیر ماه 1390 هست اینجا هوا گرمه هست و بوی انتقام میاد !


ای لاو یو پی ام سی !!!


این داستان ماست نگو تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد